Slapp dag

Nej jag orkar inte fixa så mycket med bloggen just nu, jag får fråga någon att hjälpa mig någon gång! Jag fattar ändå inget!:P

Det här är en slapp dag, vaknade elva, sen åt jag frukost framför tv:n där dom visade Idol från i fredags, och det såg jag ju inte på då, så då satte jag mig och kollade på Idol i två timmar eller något. Jag har inte följt det detta året, har bara sett dom två senaste  "avsnitten" eller vad man kallar det. Erik är rättså bra, och alla gillar ju Tove, och jag får väl hålla med om att hon sjunger bra, men jag har svårt för henne för något skäl, jag vet inte vad det är, jag bara, nej... men Erik var bra :)  sen släpade jag mig ner till duschen, var jätte trött! Mamma sa att dom timmarna före 00 på natten var då hjärnan vilade som mest lixom, inte konstigt att jag är så trött, jag sov inga timmar före 00 i natt! Och nu sitter jag här vid datan och internetar. Jag har funderat på att skaffa blogg ganska länge, men tänkte att jag kommer ändå aldrig uppdatera den, så vi får väl se hur det blir med den saken!
Nu ska jag väl kolla BDB och facebook också!

Puss och Kramisar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0