Fredagsmys

God kväll!
Johanna kom hit efter vi hade ätit. Så vi satt ute och pratade på min studsmatta och sen kunde jag inte låta bli att bada, så jag hoppade i! Fast inte Johanna, för hon hade inga badkläder. Och precis efter jag gått upp och vi hade gått in så kom Tea, så då fick vi bada lite till! Det var kul!:)

Sen gick dom hem så då tog jag en varm dusch, riktigt skönt efter man fryser efter att ha badat i poolen.
Och sen satte jag mig framför tv:n med lite godis, och nu sitter jag här och kollar på "Never been kissed", har redan sett den typ två gånger, men det finns inget annat att se på. 
Ska snart gå och lägga mig, för imorgon ska jag sola och bada på Nordkroken hela dagen med käraste konfa gruppen! (kul att jag fortfarande kallar dom det)



Sov gott! Puss och kram!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0