Hemma

Nu är jag hemma och sitter här framför datorn, men alldeles snart ska jag åka iväg med mamma till affären och köpa Risifrutti och rätt bröd! Fast då får vi skynda på, såg jag nu på klockan, för jag ska cykla till träningen om 40 minuter.

Jag hatar att komma hem efter att man har varit på något jätte roligt ställe. Nu känns det så tråkigt och vanligt när jag har varit på kusten i en vecka. Och när jag kom hem från Filmkollot kändes det oxå super tråkigt att komma hem. Kanske inte just hem till staden och så. Men hem till huset, och gå runt där och ha tråkigt som man har gjort så oändligt många gånger innan, det är bara den där känslan som är så tråkig, den där vanliga känslan. Men den behöver jag inte känna så länge, för imorgon åker jag tillbaka till kusten. Underbara kusten.
Fast jag tror att ställen blir så bra för att människorna är så bra. Det är ju inte så kul att vara någonstans där det inte finns några att vara med. Jag älskar kusten för att det finns så sjukt bra folk där! Det skulle ju inte varit alls lika kul om dom inte skulle varit där. Så jag tror att man skulle kunna vara var som helst, bara det finns bra människor :)


Bild från altanen på stugen


En bit av stugan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0