Underbar dag

Idag har jag haft en sjukt rolig och helt underbar dag!! Tack alla underbara människor!:) det har varit mycket sol och bad och skratt och kastning av lera och sand och bollar och allt vad det var. Men det kan väl inte bli annat när man är med dom bästa!:) (ni såg ju bara på min bästaste bästa sötaste kompis Linnéa som la in ett inlägg förut!) Sen cyklade jag från ena sidan stan hem till mig i andra sidan stan, och då var jag så varm när jag kom hem att jag var tvungen att hoppa i poolen. Men då tänkte jag att jag kan lika gärna fråga om Tea oxå vill komma och ta ett kvällsdopp, min granne, för hon älskar att bada! Och det är roligare att vara två! Så då badade vi i en timme. Och simmade efter mynt på botten och simmade under vattnet och gjorde kullerbyttor och massa skojsigt! Man är aldrig för gammal för att leka;D Så nu är jag helt slut så jag ska gå och lägga mig! God natt! Sov gott! Puss och kram!:) (jag mobilbloggar nu, och då blir allt bara en enda lång text, istället för att vara uppdelad i stycken och rader, så det ser in så jätte kul ut att läsa hela texten sådär, men det finns tyvärr inget jag kan göra åt det :( )


Kommentarer
Anonym

fin blogg!

2010-07-04 @ 14:55:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0