God kväll

Hmm.... Funderar på ifall jag ska börja blogga igen eller inte. Har ju fått en dator från min skola och så nu, så det blir ju betydligt lättare att blogga då. Speciellt i och med att vi är inne på datorn i skolan hela tiden. Men samtidigt måste man ju skriva om något intressant. För mitt liv är nog inte jätte intressant...
Jaja vi får väl se vad det blir av det.
Sitter iallafall för tillfället i min säng med min älskade MacBook! Tittade nyss på American Pie, älskar dom filmerna!
Idag har varit en riktig slappar dag, är trött efter helgen och Salemfestivalen inpå hyfsat sena timmar. Men riktigt roligt har det varit! Var bl.a programledare på "Talang Vargön 2011" (för barn), det var riktigt roligt! Gillar att göra sånt!
Och idag träffade jag en av mina nya klasskompisar, vi tog en promenad och snackade om lite allt möjligt, riktigt trevligt :)
Men nu tänkte jag sova för imorgon är det skola igen och på kvällen är det cheerleading träning! Inte så taggad för skolan, cheerleading däremot, wohooooo! :D
Har inte riktigt kommit underfund med hur man laddar upp bilder från Macen än dock. Jag vet att det är samma sak som PC men hittar inte vart alla bilder ligger som man har...:s
Jag får väl fråga något snille i skolan imorgon ^^
Så ni får tyvärr ingen bild idag, bara massa text. Men ska lära mig!
God natt :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0