Sova är överskattat, choklad är underskattat

Hatar att sova. Okej, det är väl skönt. Men sånt slöseri med värdefull tid.
Typ som nu, man vill bara sitta kvar med sin dator i sängen och chilla. Snacka med härligt folk. Surfa på massa ointressanta, okända bloggar, äta en chokladkaka och ha jättedåligt samvete.
Det som jag isåfall kan gilla är att drömma. Jag älskar att drömma. Tycker det är så fruktansvärt coolt. Att man kan göra precis vad man vill, utan konsevenser. Och det känns precis som i verkligheten. Det värsta är bara om man drömmer något bra och vaknar och inser att det bara var en dröm. Men det är smällar man får ta. Med varje bra kommer något dåligt.

Fast det där med chokladen kanske vi borde skippa. Har nog ätit så det räcker... Synd bara att jag har ca 10 st till...

Men det är ju bara så sjukligt gott...





Blir alltid så rörd när jag hör den här låten. Vet inte varför. Tycker alltid så synd om äldre människor. Och han som pratar i den här låten låter ju rättså gammal. Tycker dom är så söta och oskyldiga. Tycker det är så fint, så det bli sorgligt. Och så tänker man på att hans liv snart är slut. Och den han pratar om. Och han ser tillbaka på när dom var yngre och hur fin hon var, och hur dom dansade tillsammans. Och nu är det slut. Och jag är så rädd för att bli stor. Växa upp. Dö. Därför får jag nog sånna känslor utav den här låten... Tycker synd om dom.

Så ni som hellre äter choklad på natten istället för att sova. Ni kan ju lyssna på den här och njuta av att ni (troligen) har hela livet framför er :D

Sweet dreams
Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0