Tekniknörd nr1

Tänkte visa lite bilder från i somras, men fattar inte hur man får bilderna från mobilen till datorn. Och det är ändå iPhone och MacBook, det borde göras genom ett knapptryck då kan man ju tycka. Dom är ju gjorda för varandra.
Och så vet jag inte ifall jag ska synkronisera min iPhone med denna datorn eller inte. För man får ju inte ladda ner något på den här (skol) datorn. Så kommer ju inte kunna lägga in någon musik på mobilen då. Fast det gör jag ju ändå inte. Och tänkte ändå skaffa Premium snart..
Jag får väl konsultera med min någon smart tekniknörd kompis, och be om lite hjälp ^^
Men ska försöka fixa lite bilder snart! Så den här bloggen livas upp lite iallfall.
Tänkte byta design också för den här är ju lite dyster, inte alls jag.

Jaja, TTYS :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0