Baow chicka waowaow

Kom nyss hem. Åkte till Överby en sväng efter skolan för att försöka hitta en avslutningsklänning. Men det gjorde jag inte. Hittade däremot ett par flip flop. Vi ska kolla lite i Motala imorgon också i om det finns några fina klänningar där. Just det, det har jag inte sagt va! Eller jo, det kanske jag har... Jag ska iallafall åka till Motala över helgen för mamma ska cykla halv vättern (man cyklar runt vättern). Eller hon snarare sagt tvingar med mig. Men det blir kanske kul. (vi ska bo i en husvagn, och bara ha baja major) Så nu ska jag packa och duscha, för vid halv åtta åker vi! Så vi lär ju komma fram ganska sent... TTYS! :* (mobilbloggar igen, så no pictures. Men MMSar kanske en bild på mina flipflop sen)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0