Goodnight Sweetheart

Nu blire natten. Fredag imorgon, alltid lika härligt!
Fast helt ärligt så längtar jag inte jättemycket efter sommarlovet. Klart det ska bli kul och så, det är inte det att jag vill fortsätta gå i skolan. Men jag känner bara att, jag har inte så bråttom. Jag vill inte att tiden ska gå så fort, Jag vill inte hålla på och längta efter massa saker och missa det som händer just nu. Ni vet the saying; "Life is what happens while you're busy making other plans". Och det har jag börjat inse nu. Så jag försöker att inte längta för mycket efter saker. Jag försöker att ta en dag i taget, så gott det går. Så jag är nog mest rädd för att sommarlovet ska ta slut. För jag vet att när det väl har börjat så kommer det ta slut. Men innan det har börjat så kan det inte ta slut.
Ojoj, nu blev det lite djupt snack här.
Nu ska jag iallfall försöka somna, är inte för trött, men behöver sova.
8.20 imorgon med! Och fredagar är en av våra längsta dagar!

Sweet dreams!



Ego pick på vägen hem från RM + Saras solbrillor + Rosett <3<3<3

TTYS :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0