Klassträffen

Haha jag sitter och tittar på klassträffen just nu. När en klass som gått högstadiet tillsammans åker på återträff efter 20 år i något semesterland i en vecka. Det skulle vara så roligt att ha en sådan återträff, eller bara en vanlig återträff, med min klass om 20 år som jag går i nu. Kul att se hur alla har blivit/blir.

Fast det är lite sorgligt. Dom gör verkligen serier om vad som helst nu för tiden bara för att ha något att visa...
Klassträffen, Total blackout, Böda camping, konferensresan, jobbjägaren, kungarna av Tylösand, Livet på BB, plastikturisterna, sveriges skönaste familjer, semesterduellen, you name it. Eller att dom tar massa amerikanska serier och gör en svensk version av dom. Och sen alla; _____fruar. Okej det var kul med Svenska Hollywood och New York fruar. Men sen när dom börjar med skånefruar och danskafruar och stockholmsfruar eller allt vad det nu hette. Så blir det lite uttjatat. Fine, vissa serier är kanske lite bra. Men hur många av dom jag nämnde där uppe har egentligen väldigt dålig handling om man tänker efter. Typ Kungarna av Tylösand, man får se om massa flanar på någon semesterort i Sverige. Det finns hur många semesterorter som helst i Sverige. Ska man göra en serie om varje sån då? Och Livet på BB, vill man verkligen se när massa skrikande, krystande mammor föder ut blodiga, äckliga ungar? Jag fattar, det är vackert, ett liv kommer till. Men allvarligt, man vill inte vara med inne i rummet och glo, det är ganska äckligt. Sveriges skönaste familjer, jaha, en familj som är lite härliga, trevligt... Men jag bryr mig inte om att följa hela deras liv från min tv soffa!

Jag vet jag är lite negativ och ni kanske bara tänker, men titta inte på det då, surkärring!
Men varenda ny serie som kommer blir bara mer och mer framtvingad. Det känns verkligen som att dom kommer på vad som helst bara för att ha något att visa. Men jag antar att folk gillar att sitta och titta på när folk åker på semester med främligar till ställen dom inte vill åka och bara bråkar om det.

Jaja, som reward (kommer inte på ordet på svenska nu) för att ha stått ut med mina klagomål så ska ni få lyssna på den här totally awesom(a) kille. Breath taking -



TTYS :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0