Alltid lika roligt med söndagar...

Nu har the peeps dragit hem. Vi hade roligt! Först gick vi och handlade, sen filmade vi massa saker vi gjorde (misstolka inte det), sen lagade vi mat, gick ut lite. Men det hände inte så mycket i stan. Så vi gick hem och körde snurra flaskan och "Jag-har-aldrig". Sen åkte tjejerna hem, för dom skulle inte sova här. Så satt vi och snackade lite och körde lite till "jag-har-aldrig", sen gick vi ut lite till. Men sen gick vi hem och lade oss, tittade lite på Jackass, men vi var så trötta så vi somnade ganska fort. Och allt det gjorde vi från typ 3 på eftermidddagen, till 2 på natten. Och nu har dom åkt hem, och det är städat och fint! Så nu ska jag väl plugga religion, spanska och engelska resten utav dagen! Yeyy... Såååå otaggad för att göra läxor nu...



Alla spelar på sitt sätt...

Tog inte så många bilder igår, filmade mest. Om jag orkar fixa det så kan ni få se ngn gång varför jag filmade ;)

Nu ska jag plugga!

Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0