Kvällsmacka(or) 2 timmar efter middagen, så typiskt mig

Jag åt inte riktigt tillräckligt vid middagen tror jag, så var hungrig redan igen! Så det fick blir kvällsmacka! Eller 3 snarare sagt... >.< Men gott var det! Det var längesen jag åt Polarkaka med prickigkorv!



Jag gjorde ett tappert försök att göra ett hjärta:...



Men misslyckades ganska så rejält.. Det är svårare än vad man tror...

OMG! Titta vad jag hittade i kylen! Den godaste juicen! Den är typ som saft! Den smakar bokstavligt talat som smällt Piggelin! Det var den man betalade 2 kr för på cafét på högstadiet, och satt och njöt av för den var så god. Och nu har jag den hemma i kylen och kan dricka hur mycket jag vill!




Nu har jag lite mat i magen så nu ska jag plugga spanska och religion!

TTYL
Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0