And the view will never change, unless you decide to change it

Nu har jag käkat, haft en bra tfn konverasation och duschat. Så nu ska jag sova! Åh vad jag har längtat efter min säng! Ville bara gå och lägga mig i den och sova efter jag hade käkat, den såg så mjuk och go ut. Men nu får jag lägga mig i den!
Träningen gick bra förresten! Blev så fruktansvärt pepp på slutet när vi körde programmet (typ, låtsaskörde...)! Åh jag skulle kunna fortsatt hela natten! Kommer inte ihåg sist gång jag varit så pepp! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!

God natt!

Det här är såå dagens låt!  För att jag älskar cheerleading! Och var så sjuukt pepp idag så finns inte! Och ni måste titta på videon oxå, det är den som gör hela låten!




Sov gott babes


And remember that the view WILL never change unless you decide to change it. Your life will be what you make it. So make it the best!
Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0