Ching Chong luftballong

Chillin' före japanskan. Inte för att jag ska på japanska, men dom här två coolingarna ska. Jag vill oxå läsa japanska! As coolt juuh ;o
Men cheerleading är så mycket bättre ;)
När jag började på det här inlägget så insåg jag att jag skulle åka och träna om typ 40 min, så var tvungen att käka. Så nu har redan Anna-Sara och Felix gått.





Så skola först, hade gympa - fotboll. HATAR fotboll... Suger på det...
Sen bowlade jag efter skolan med folk från klassen. Sen följde Anna-Sara och Felix med mig hem, för dom skulle på japanska klockan 6, så dom hade inget att göra innan. Och nu har jag käkat och ska åka och träna!


Hatar fast älskar att lägga pengar på mat...
Jag lyckades inte vara så nyttig idag heller (Cola och exotic snacks), men jag tröstäter. Cuz life's a bitch.

TTYL
Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0