Hör fåglar sjunga glatt godmorgon i kör (?)

Jag idag
-







Idag har jag faktiskt förvånandsvärt mycket tid kvar innan jag ska åka till skolan!
Fast jag gick ju upp tidigare och gjorde inte i ordning mig lika länge idag, så inte så konstigt. vi har gympa andra lektionen. Så inte nån idé att göra i ordning sig något större direkt.
Hatar att ha gympa mitt i dagen. För då måste man duscha och fräscha till sig för att gå tillbaka till skolan igen. Och oftast duschar man inte lika ordentligt efter gympan som hemma. För man har inte lika mycket tid på sig. Och man tvättar oftast inte ansiktet för man hinner inte sminka om sig. Så då går man runt och känner sig lite halvt ofräsch halva dagen ändå, även fast man duschat. Men om man har det sista lektionen kan man bara gå hem.
Ilandsproblem...

Nu ska jag packa gympakläder och göra lite annat småtjafs.

Ha en toppenbra dag!
Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0