jag hatar livet

just nu.
Eller bara matte kanske. Den här boken suger an*s. Den är ju helt käpprätt åt helvete störd. Ingenting stämmer ju överens. Dom förklarar typ hur man gör. Men sen funkar det ändå inte att använda det när man själv ska göra det. För i exemplet så har dom tal som inte är med i uppgifterna man själv ska räkna ut. Vart fan kom dom talen ifrån? Hur ska man kunna räkna ut uppgiften när man inte har dom talen och hela uträkningen utgår ifrån dom talen? Tror fan jag får börja gå på extra matte. Matte som är mitt favoritämne. Nu fattar jag ju ingenting. Fan. Det hjälper ju inte att man har en lärare som inte kan något heller. Är så jävla pissed off just nu.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0