no name

Idag blev jag väckt vid klockan elva i våran lilla röda stuga.



Gick upp, käkade frukost, duschade, osv.
Och inte långt efter det åkte vi och käkade lunch på golfklubben. 
Inte för att jag var speciellt hungrig då, men lite pasta med grädde och ost går alltid ner ! (älska mat)


Dagens lunch <3

Jag har kommit på varför bilderna är sneda nu! Om jag håller mobilen rakt när jag tar kortet så ligger dom ner på bloggen. Men om mobilen "ligger ner" när jag tar kortet så är dom raka/vanliga på bloggen...
För jag har testat lite. Och det verkar vara så. Men då innebär också det att jag har hållt mobilen rak varenda gång jag tagit kort i somras. Men det har jag inte. Eller jag tror i alla fall att jag typ alltid har den "liggande", för det är lättare och man får med mer då. Men men, jag får väl tänka på att hålla mobilen horisontalt framöver när jag tar korten.

Nu ska jag sova middag! Blir så seg av att sova länge, så nu måste jag vila lite ;)

Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0