Måndag morgon åter igen

Usch. Är jätte mätt idag med. Var inte alls sugen på att äta frukost. Men tänkte att jag kommer säker bli hungrig i skolan sen. Så försökte trycka i mig lite fil och banan. Men  nu mår jag nästan illa.


Usch.

Idag väntar skolan. Och om vi har tur så blir det träning ikväll.

Jag lyssnar verkligen sönder "The only exception" nu. Den låten jag la ut igår. Jag kan verkligen inte sluta lyssna på den. Ingen annan låt är bra nu, för jag tänker bara på hur mycket bättre den är. Så då kan jag typ inte lyssna på någon annan låt. Men snart kommer jag ju ha lyssnat sönder den.

Nu ska jag återgå till att göra i ordning mig! Skiter i det här med frukost...

Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0