Mysig kväll

Nu ligger jag i sängen efter en trevlig kväll. Vi började med tre-(två hann vi bara med)rättersmiddag.


Förrätt - Fetaost fyllda paprikor. By Moi


Huvudrätt - Pasta "någonting-italienskt".

Och sen blev det lite Noblesse och kaffe.


upp och ner...:s

Inte för att jag gillar kaffe. Men det känns så coolt (H)

Och sen vart vi så mätta att vi inte orkade någon efterrätt. Så vid 9 följde vi farfar till bussen.
Sen när vi kom hem satte jag och pappa oss och spelade TP. Mys.




Inte för att jag kunde några frågor. Men det var allt kul ändå.

Sen blev vi däremot sugna på lite efterrätt! Så då blev det lite glass med bär!


Men sen när jag skulle gå och lägga mig så låg det redan någon i min säng...;o


Men nu ligger jag här i alla fall (ensam, katten stack) och ska sova! Imorgon går bussen till Trollhättan klockan 11... :(
Det blev en kort helg här :(
Men men...

Taggar studiedag på måndag. Och det är precis vad kommer bli; STUDIEdag. Blir läxor hela dagen.

Natti!
Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0