När trollmor har lagt sina elva små troll

Sitter nu i sängen nyduschad. Gör ett snabbt inlägg innan jag ska sova.

Träningen var väl sådär. I början kändes det bra. Värmde upp med att springa två kilometer, sen lite uppvärmning inne oxå med "redskap" och så. Och lite styrka på det. Så kände mig rejält upppvärmd och trött, härligt. Men så hade vi gymnastik träning idag, med bara gymnastik. Och i och med att jag har ont i min handled så kan jag inte göra så jätte mycket saker. Och en del övningar är lite svåra för man är inte van med att göra dom.

Och så körde dom flickisar. Och jag var så avundsjuk! Flickis är lixom det jag absolut inte kan göra. För det var då jag skadade mig, så det är ju då det gör som ondast. Jag dog änna lite. Ville verkligen göra flickis. Och nu är jag rädd att jag inte kommer kunna göra det för att jag inte gjort det på så länge. Och vet inte när jag kommer kunna göra det igen. Lär väl dröja ett par månader till...
Iallafall, gjorde inte så jätte mycket på träningen då. Och var verkligen taggad på cheer. För i tisdags började vi med programmet, så nu är man sjukt taggad med att få mer och pröva byggen osv.
Men vi behöver öva på gymnastik. Så det var ändå bra :)




Tjejerna kör flickisar!



Och här sitter resten utav sjuklingarna. Vi har en liten cut cirkel där..


Nu blir bilderna sådär sneda igen!!
Det beror kanske på hur jag höll mobilen när jag tog kortet. Men dom är fortfarande på rätt håll i albumet/mappen! Så dom borde inte vara sneda på bloggen...

Jaja. Imorgon taggar vi resurstid i 2 timmar med typ ingenting att göra.
Sen PAPPA! <3 Ska bli så himla kul att träffa honom!

Nu blir det natten. Ska nog sätta på lite Chopin som jag kan somna till kanske.. Klassisk musik är lite mysig ändå. Eller? Man känner sig iallfall lite smart och duktig på något konstigt sätt då.

Sov gott
Love J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0