*skakar på huvudet*

Eller så mycket till träning blev det inte direkt. Det är så svårt att träna ordentligt på egen hand lixom. Eller jag är i alla fall dålig på det. Därför det är så bra att gå i ett lag! Man har någon som pushar en! (y)
Nu försöker jag istället börja frysa så att jag kan ta ett bad. För det är ju lixom bara skönt att bada när man fryser >.<
Några tips om hur man börjar frysa? Förutom att gå ut och ställa sig i typ en kvart?
Taggar dock träning imorgon något enormt! Blev sjukt pepp av att titta på Bring it on igår, och av att läsa cheer bloggar idag. Och av att äta godis ! (:s)

Nu ska jag gå sätta mig i köket med öppet fönster. Det brukar vara väldigt kallt...
Har man inget bättre för sig så...




random pics

Love J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0