Smile :)

Såhär ser jag ut idag. Inget avancerat direkt. Ett par jeans och en tröja.

Alltid när jag precis vaknat på morgonen så känner jag bara. Orkar inte fixa mig, orkar inte ha på mig kläder som måste matchas med pigghet, snygghet, självförtroende, allt vad det är. Men sen piggnar men till. Men då orkar jag ändå inte ha på mig något roligare, för då har jag ställt in mig på att bara ha vanliga enkla kläder.
Men när jag ska till pappa i Sthlm sista helgen denna månaden (det är september nu...!) då ska det shoppas höstkläder i storstan! Yippie! (Y)
Är väldigt mycket för militärgrönt, beigt och brunt denna höst!





I bakgrunden ser ni även lite utav våran nya lägenhet. Vi ska snart flytta härifrån dock, till en bättre lägenhet :)


Glöm inte att le.
Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0