Sybarit

Nu ligger jag i sängen uppe på loftet. Dagen har varit riktigt bra, även fast jag sovit en stor del av den, hahah.

Vi åt väldigt god mat. Sen spelade vi även denna kvällen "med vilda gester". Först vann tjejerna, sen vann Johanna och Tomas. Det var lika roligt som igår! Vid tio åkte dom hem för Johanna skulle upp och jobba imorgon. Då tog vi fram "sybarit". Ett frågespel om mat, dryck och vett och etikett. Så inte min starka sida direkt. Jag bidrog inget större i det spelet kan man ju säga då.
Och sybarit betyder faktiskt livsnjutare! Jag försöker vara en sybarit. Njuta av livet så mycket som möjligt. Inte bara ta allting för givet eller längta för mycket till massa saker så man glömmer att leva i nuet.


Livsnjutare


Utsikt från loftet. Typiskt västkust stil. Segelbåtar, glasflaskor, livboj, trä. Mysigt.

Nu ska jag sova. Och imorgon ska jag åka hem till staden igen.
But 'til then, sweet dreams!
Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0