Tråksöndag

Ligger i sängen och är sjukt otaggad för att gå upp. För jag vet att det enda som väntar idag är läxor, massa läxor. Och imorgon är det skola. Det enda som peppar mig för att gå upp är frukost, för jag är väldigt hungrig. Men det finns typ inget roligt att äta ändå, så det är ju ändå inte så roligt.
Jag vill ha hotellfrukost! Är sjukt sugen på en stor buffé med hur mycket som helst att välja mellan, speciellt den där stora skålen nutella dom brukar ha utomlands...
Men icke då. Det bli nog fil med mûsli och bananer för min del. Inte helt dumt heller.
Dock så har vi ingen juice, eller mjölk.



Tror att jag ska sikta på att göra massa läxor så jag tycker jag gjort mig förtjänt av en Ben&Jerry´s, för då har jag i alla fall någonting att se fram emot.

TTYL
Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0