Usch

Är super trött. Kom nyss hem från träningen. Måste äta, men jag är inte alls trött. Och så måste jag duscha, men jag orkar inte. Och jag hatar att duscha när man är ensam hemma. Speciellt när en bil typ följde efter en på vägen hem...
Imorgon blir det i alla fall sovmorgon för vi ska till Vårhaga med klassen. Över natten. Så vet inte hur mycket jag kommer blogga då. Vet inte om jag ska ta med mig datorn eller inte...
Men jag ska i alla fall ta bussen ca 10.20 från torget. Så behöver inte gå upp förrän typ kvart i nio. Två timmars sovmorgon. Sköönt. Fast jag måste packa oxå. Men det gör jag imorgon bitti. Orkar typ ingenting nu. Undrar när dom andra kommer hem. Gillar inte att vara ensam just nu.
Blev på väldigt dåligt humör helt plötsligt.
Måste duscha.
Orkar inte ens lägga upp en bild. så dåligt humör är jag på.



Fast nu blev jag lite gladare när den här bilden ville laddas upp! För det ville den inte innan.
Nu ska jag duscha!

Love J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0