Vårhaga SA1 -11

Igår


Först hade vi lite fri tid. (Ja jag är medveten om att fritid är ett ord men det var lixom fri/ledig tid, inte fritid).
Då bestämde i alla fall Roujina och Helene för att dansa lite... ^^


Kökspersonalen lagar dagens (gårdagens) lunch.


Efter lunchen så spelade vi lite kort, mys.


Sen hade vi lite aktiviteter. T.ex. rocka rockring, spika spikar i en bräda, kasta bollar i en hink osv. Glömde ta bilder när vi gjorde det. Men här är i alla fall en suddig bild på när Richard kastar bollar i en hink.


Sen bestämde vi oss för att spela lite TP. Vet inte vem som vann dock. Tror inte dom spelade klart. Jag gick innan det var klart för...


...jag och Anna-Sara skulle gå och laga mat. Korv med bröd blev det! Några korvar blev lite råa dock... dom jag fick i alla fall. Det var nog Anna-Sara som hade stekt dom...



Lite senare på kvällen grillade vi marshmallows. Gott!


Vid 21-22 fick dom för sig att bada (igen). Fy vad kallt! Jag frös av att bara stå på land! Dom måste fryst ihjäl!


Efter det spelade vi "upp till bevis". Skojigt spel!


En av utmaningarna på spelet. Jag och Anna-Sara. Kroppens kropp, eller kropp mot kropp eller vad det hette...?


Natalina och Hanna kör samma grej.


Hanna visar sina skills!

Idag


Satt och chillade på trappen. Snackade, tittade när dom sparkade lite fotboll. Härligt.


On the trapp


On the veranda


Här står vi och väntar på bussen hem. Det började spöregna efter ett tag. Och som ni ser så får ju inte alla plats under taket... Stackarna.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0