We are driving again, we are driving again !

Nu har vi stannat och käkat i Arboga och fortsätter nu våran bussfärd.
Hehe, jag åt 2 cheeseburgare, pommes frites, cola, dipp, paj... Gott...!
Och så köpte jag en Twix och Chilinötter på tappen.
Men imorgon ska jag börja försöka bli lite nyttigare... Hur nu det kommer att gå. Om vi känner mig rätt så kommer det inte gå så bra...

Stockholm -










Nu ska jag väl... inte göra så mycket... Vill helst inte sova för jag vill kunna somna bra ikväll. Försökte göra lite läxor nyss. Men det är så svårt att koncentrera sig på bussen, och orkar inte nu heller.
Så jag får väl sitta här och lyssna på musik i 2 timmar till.

Så smsa eller facebooka gärna och va sociala!
(Jag brukar inte gilla när folk bah, va sociala! Eller typ, social? Men jag är i stort behov av att ha något att göra!)

Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0