Weird

Asså jag VILL gå till skolan imorgon. Fast det ska jag ju inte. Men jag är typ ledsen över att jag inte ska det. Men det är ju bra! Att jag vill till skolan alltså, värre om det skulle vara tvärtom.
Nu sitter jag nyduschad i sängen. Ska snart sova. Imorgon går bussen till Stockholm klockan 9, wohoo! Taggaa! Så får sova lite längre än vanligt.
Förresten så gjorde jag typ sönder våran mikro förut. Den typ började spraka och nu funkar den inte ;s >.<
På tal om mikro så är jag AS sötsugen nu! Det här är nog första dagen på flera veckor som jag inte ätit ngt sött/onyttigt... Framsteg?






Trollhättan by night(evening), dam dam daaaaaaaam!

Vägar. Så intressant. Infrastruktur? Jag har typ nyss lärt mig vad det är..


Sara hoppar som en galning


Saraaaa.

Jätte roliga, dålig kvalité bilder, haha. Fail.

Jag vill ha socker!!!

Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0