What the heck?

HUR FAN lyckas man att inte hitta  ETT ENDA JÄVLA KLÄDESPLAGG i Sveriges (förmodligen) STÖRSTA SHOPPINGSTAD?!?! Döda mig...
Är så djupt irriterad just nu! Så ovärt...
Blir väl hem och handla mina kläder på Överby som vanligt då och gå runt och se ut som alla andra. Tänkte att det kanske var kul med lite omväxling, men nej då...
Vad har Stockholm som inte Trollhättan har lixom...?
Det är ju inte direkt som att jag sett fram emot det här sen i julas eller så heller...?
What the hell!

Jaja, det här var det lilla jag fick köpt i alla fall.




Fingervantar, jippie...


Genomskinliga små hår/gummisnoddar


Örhängen


Sarah Jessica Parkers parfym

Jag som var så taggad! Fan!

Jaja. Nu blir det väl att chilla lite innan farfar kommer på middag. Ska gå och hämta/möta han vid busstoppet alldeles strax.

TTYL
Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0