Wohooo

Hejj!
Kom nyss hem från en lång "fik" på Subway. Efter skolan så stannade jag kvar på extra matte. Fick gjort lite ändå, så det var allt bra. Efter det så gick jag, Isabelle och Anna-Sara till Subway för dom har så fruktansvärda goda kakor! Och en latte och kaka kostar en krona MINDRE än bara en kaka ;s Så då blev det en latte oxå, jätte äckligt, men kul! På något konstigt sätt... Så blev vi kvar där nån timme. Sen gick Isabelle för hon skulle på kör. Sjunga åså asså, säger man på kör? Till kör? Kör? Vet inte...
Så då satt jag och Anna-Sara kvar i en timme till. Och köpte några kakor till. Jätte mysigt! Så idag har jag sammanlagt ätit 6 st Subway kakor... Dom är så to die for så det finns inte! Men tröttnar förhoppningsvis på dom snart, för jag orkar inte lägga 60 spenn på kakor varje dag...

Och nu ska jag väl försöka göra lite läxor då!



Haha fail att jag råkade hålla mobilen upp och ner när jag tog bilden >.< Men det är ju lite coolt! Typ.

Love J


Kommentarer
Claire

Låt katten vara bara.. :D

2011-09-21 @ 20:18:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0