And the view will never change, unless you decide to change it

Sjukt gött benpass på gymmet idag! Riktigt bra kändes det! Började med 39 min på crosstrainern (35min+4min cool down) och jag var bara 6(!!) kalorier ifrån att slå mitt kalorirekord!! Gött! Och bara det är ju ganska jobbigt för benen, men sen fortsatte jag med knäböj, utfall, osv! Härligt! 
 
Bilder på väg till gymmet -
Mys!
 
 
Men något som jag börjar bli så trött på är att folk inte kan plocka undan efter sig! Det ligger vikter överallt och ifall man ska använda en skivstång så sitter det alltid vikter där på som man får plocka av först! Blir så irriterad! Och det står på speglarna "Var snälla att plocka undan vikterna efter användning, för att skona de anställdas ryggar" (eller något i den stilen), men inte ens det verkar få folk att plocka undan! Så respektlöst! Och inte heller torkar folk av maskinerna efter de har använt dem som det står att man ska göra. Jag vill inte sätta mig på en maskin med massa gammal svett intorkad, uugh! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0