Come on baby, let the good times roll

 
Hello! 

Dagen - skola, biblioteket och plugga, cheerträning. 
Träningen gick väldigt bra för jag hade köpt en Celsius innan som jag drog i mig så fick massa energi! Det var gött! Så nu är jag på bra humör! Imorgon blir nog veckans vilodag ifrån träningen för jag kommer nog få vara kvar i skolan och skriva färdigt min historiauppsats och sen ska jag till kyrkan vid halv 7, så kommer nog inte hinna. Och har inget planerat i helgen så kommer kunna träna både lördag och söndag! Jag såg på gymmet att de har "adventsutmaningar", så varje advent har de ett "adventspass", 1a var ett 30 min pass, 2a blir 60, 3e 90 och 4e 120! Så ska nog testa på det! Låter kul! 
 
Celsius - Vitaminberikad energidryck som ökar kaloriförbränningen! Och energin varar längre (3 timmar enligt celsiusdryck.se), istället för att du får en kick i en kvart och sen en dip! Ska önska mig massa i julklapp! Hoppas bara mamma går med på det! STARKT REKOMMENDERAD i alla fall!
 
 
Konstig och ful bild.. Pre-workout food. Bra mat! Lax är bra! Advokado! Grönsaker! Fetaosten kunde man ju skippat och möjligtvis potatisen, men tänkte att jag behövde energi inför träningen! 
 
Dålig bild, men den är tagen på bussen! Men ett bra tips är att ha roliga träningsaker! Jag har t.ex. en knallrosa träningsväska! Gör det hela mycket roligare och lite mer chict! Och snygga träningskläder är också mycket roligare! Jag är mycket mer taggad inför träningen de dagarna jag har mina favoritträningskläder på mig! Därför jag önskar mig nya träningskläder i julklapp så jag alltid kan tycka det är så kul! :D
 
Egobild i brist på annat att göra på bussen! Det är kallt nu! Halsduken och dunjackan på!
 
 Random bild ut från fönstret på spanskan. Tyckte det var så fint när solen sken (lite) på taket, kändes lite som man var i fjällen typ, när solen skiner på snön och det är iskallt! Det är lite mysigt ändå! Fast jag gillar inte riktigt att åka skidor längre! 
 
Nu är det dags att sova så jag kan rocka historiauppsatsen imorgon!

Sov gott!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0