Frukost!

Jag sa ju att jag inte skulle skriva så mycket om "Dagens outfit, frukost, osv", men jag kom på att jag nog visst kommer skriva om min frukost, och andra måltider, i och med att jag ska blogga om min kost och träning! 

Dagens frukost blev kiwi, hallon, mild lättyoghurt, müsli, kanel! Det såå gott! Och nyttigt! Naturliga frukter som smaksättning till mild lättyoghurt som annars är väldigt äckligt. Och Paulúns müsli, Paulún som förövrigt har skapat LCHQ dieten (Low Carb High Quality). Och kanel som minskar sötsuget! 
Och såklart den dagliga dosen av C-vitamin för att förstärka (eller åtminstone bevara) det naturliga immunförsvaret för att kanske minska risken att bli sjuk lika lätt! 
 
Och Iphone 5 kameran är såå bra! Sjukt! Kolla bara! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0