Get up, go through, press on.

Sjukt seg dag idag! Har varit väldigt trött, men är också stressad över min historiauppsats som ska in i helgen, så kanske lite därför. Men nu har jag suttit i biblioteket lite i skrivit på den, så jag tror det börjar arta sig, jag har en håltimma imorgon och en lektion på fredag att jobba på den också, så det kan nog gå bra! 

Nu sitter jag som sagt i biblioteket, jag skrev det här inlägget tidigare (när jag kom hit), men då gick det inte att ladda upp bilder, men nu går det! Jag åt en jätteäcklig macka och en halvmosig banan när jag kom hit som fick smälta i magen medan jag jobbade, men nu är det nog dags att gå till gymmet! Har ju faktiskt suttit här i ca 1.5h och jobbat nu! Idag blir det ett mag-pass med mycket uppvärmning! Har bestämt mig för att köra mer kondition än vad jag gör nu, för jag vill bli av med fett mer än vad jag vill få muskler. Muskler kommer jag få ändå för jag kommer ju forfarande köra styrkeövningar på gymmet och i cheerleadingen kastar man ju runt både sig själv och andra! Så ska väl helt enkelt hypa upp passet med andra ord! Inte ta bort något! Bara tuffa till det!
Nej nu har jag tjatat länge nog! Här får ni några bilder som jag tog imorse när jag hade lite tid över (för första gången typ! Kan vara för att jag inte fixade håret idag. Sjukt skönt var det, slapp man bry sig om det såg konstigt ut. För nu såg det konstigt ut hela tiden istället!). 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0