Helgen

Om jag nu ska (göra ett försök till att) börja blogga igen så kan jag ju börja med att berätta om helgen! 
Det har varit en väldigt bra helg på den sociala fronten, men inte på kost och träningsfronten...! Ajaj... 
 
Igår tränade jag på förmiddagen, sen däremot blev det först fika; en morotskaka med (skojar inte!!) TVÅ centimeter tjock "glasyr" på eller vad det heter, och halva min fikakompis kaka... mahahah...!! Sen åt jag lite vitt bröd till kräftorna. Senare på kvällen kom det bästa (och värsta!), nämligen BREAKING DAWN PART 2!! Wiiiie! Då åt vi pepparkaksdeg (muuuuums!) och dammsugarna med pepparkakssmak! Helt OK goda var dem, dammsugare har ju en lite speciell smak. Det blev även en påse med sura godisar och JULMUST!!
 
 
Och idag har jag ätit typ ETT KILO pepparkakor.. och legat i min säng heeeela dagen. Och imorgon ska jag äta Ben&Jerry's, så dessa dagar har inte varit på topp på den fronten, men annars så har de varit väldigt bra!! 
 
 
PEPPARKAKOR! Men det är inte det att de är SÅ HIMLA goda. Men när man tagit en, så vill man bara ha fler!
 
Men nu pratade jag nyss med min kompis som motiverade mig till att vara nyttig igen! Jag hade tänkt köra ordentligt igen efter nyår, självklart skulle jag ju fortfarande vara nyttig fram tills dess, men det skulle vara lättare och mer tillåtet att "synda". Men nej! Nu kör jag all in på tisdag igen!! Mycket händer på en månad!! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0