Lördag morgon!

Idag ska bli en produktiv dag! 
• Städa badrummet och sovrummet
• Laga mina byxor
• Träna (?)
• Göra färdigt min historiauppsats
Och så säkert lite mer smågrejer! 
 
Jag vaknade idag och kände mig lite rosslig i halsen och snuvig.. Hoppas bara det är.. något litet och att jag inte blir sjuk! Så jag vet inte riktigt ifall jag ska träna idag eller inte. Tänker att det är bättre att vila idag med så det kanske aldrig bryter ut. För jag har bokat adventspasset imorgon på gymmet och det verkar spännande, så vill gärna kunna gå på det. Fast jag vill ju gärna träna idag med!! Jaja... jag gör det andra först så får jag se vad jag känner för sen! 
 
Nu ska jag börja med städningen tror jag! Så jag kommer upp ur sängen och får "röra på mig" lite! *Lat*
 
Hittade några bilder på min mobil från när jag var på promenad för ett tag sen (typ höstlovet..?) som jag tyckte var mysiga! 
 
 
 
 
 
Ha en bra lördag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0