Nyttiga bakverk!

Jag följer en tjej på instagram som bakar HEELA tiden! Massvis med olika saker! Men det är nyttigt! Så idag hade jag tänkt pröva att göra någon utav hennes kakor! HÄR har ni bloggen ifall ni själva vill kika in, hon har även lite maträtter! På instagram heter hon fitalicious_me! Starkt rekommenderad! Det enda kluriga är att det är ganska speciella ingredienser, så det gäller att i så fall se till att baka några gånger så man gör slut på ingredienserna. Annars blir det lätt att man köper massa konstiga saker en gång när man får ett ryck, och sen står det bara där! Jag har till exempel gelatine och stevia sötningsmedel i skafferiet...! 
 
Jag hade tänkt pröva mig på någon utav de här två kakorna. För det första för att jag är en chocoholic, så om jag väl ska göra något måste det vara med choklad! Och så är kakor väldigt bra "portioner", bara att ta en i handen och käka! Och så har de inte föör mycket konstiga ingredienser. Man behöver inte heller något proteinpulver vilket hon har med i många utav sina rescept! För jag har inget proteinpulver!
 
 
Önska mig lycka till! Först ska jag dock göra lite historiaplugg.. Tog en powernap efter städandet, syandet och ätandet förut, så nu är jag redo! Och jag lyckades faktiskt göra det till en POWERnap (ca 15 min)! För det bli oftast alldeles för länge. Men jag satte 5 st "väcklarklockor" för jag har verkligen inte tid att sova 2-3 timmar nu, som det lätt blir! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0