Äkta människor

Nu är jag hemma från min tränare!
Vi kom fram till lite, eller DOM kom fram till lite, jag bidrog inte med så mycket. Satt mest och övade på min självdisciplin då det stod en megagod tårta på bordet som jag ju inte får äta p.g.a mitt nyårslöfte.

Satt i soffan och tittade på Äkta människor förut, en ny serie på 1an.
Om robotar som gör massa saker åt en.
Den kan göra vad som helst; laga mat, städa, köra bil, handla o.s.v
Och dom flesta hade en, så dom behövde inte göra någonting för roboten gjorde allt åt dem.
Tänk om det blir så när vi blir vuxna eller pensionärer.
Så säger vi till våra barn eller barnbarn "När jag var liten, då fick man minsann laga sin mat själv..." o.s.v
Vet inte riktigt om jag vill ha det så eller inte, klart världen utvecklas.
Men tänk vad sorgligt att ha en robot som gör allting åt en.
Det var en kvinna i serien som "rymde" från sin man med sin robot för att den var mycket roligare.
Man kan ju ha dem som partners ju!
Det är lite creepy, ens pojkvän är en robot...
"Köp nya Boyfriend 211SQ i din närmsta affär!"
Usch!

Klicka HÄR för att se trailern







Måste bara säga förlåt för den fruktansvärt dåliga uppdateringen denna helgen. Men det har verkligen varit fullt upp 24/7!

Nu ska jag sova! Är riktigt trött! Har bara sovit 6 timmar båda dom två senaste nätterna, och så har jag städat sammanlagt 9 timmar typ och festat ca 18 timmar typ, awesomeness!
Ni ska få filmer från helgen imorgon också!

God natt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0